Thursday, 21 June 2012

Doamne, cine votează...


Am înţeles de ieri seară de ce după regimul Năstase a urmat un regim mult mai sinistru, al lui Băsescu: pentru că resursele de macabritate, sălbăticie, mârlănie şi defecţiune psihiatrică ale iubitului popor n-au fost nici măcar atinse-n trecere de Adrian Năstase! Poporul poate mai mult: un segment înfiorător din rândul celor care s-au apucat de emis opinii odată cu enunţarea verdictului în tembelismul ăla de dosar a considerat că isteriile vadimiste şi “corectarea” lipsei de justeţe cu lipsă de justiţie sunt mersul natural al lucrurilor. E clar, băieţi, când ceream intrarea în normalitate nu aveam aceleaşi lucruri în minte. Mi-e greaţă, mi-e foarte greaţă inclusiv de faptul că la un moment dat credeam că mai jos decât regimul Năstase nu mai sunt scări. Ba mai sunt, subsolurile (in)umanităţii comportă oricâtă adâncime, oricâte etaje sub pământ. Şi în politică, dar mai ales în rândul electoratului. Reacţiile oamenilor scăpaţi la internet s-au împărţit de ieri în două: un procent de oameni decenţi şi cu discernământ şi un alt procent de internabili în clinici de-un anumit profil. Nu pot stabili eu câţi sunt unii şi câţi sunt ceilalţi, dar în mod sigur tabăra 2 e asurzitoare şi te face să-ţi îngheţe sângele-n vene şi să ţi se-ncleşteze muşchii pe oase la gândul că respectivii votează-n ţara asta!

Am ţinut-o langa ani de zile cum că politicienii trebuie verificaţi dacă-s în toate minţile şi-mi menţin. Dar o şi mai mare urgenţă pare acum testarea psihiatrică a electoratului! Oameni pentru care mă făceam praf în diferite situaţii, ba să li se respecte dreptul la sănătate, ba să li se respecte dracu’ mai ştie ce alte drepturi astăzi urlă să se scoale Năstase şi s-o ia voiniceşte către puşcărie, că ei n-au chef de prefăcătoriile şi înscenările lui. Vedeţi, de-asta ne conduc unii ca Băsescu – PENTRU CĂ SUNT MAI MULT DECÂT REPREZENTATIVI! Am mai zis, Băsescu e unul singur, dar cei care-l menţin actual sunt milioane! Mai devreme am aflat din presă că una dintre judecătoarele care l-au condamnat definitiv pe Năstase la 2 ani cu executare a mai dat cândva un verdict: eliberarea teroristului Omar Hayssam! Dacă vă place..., s-aveţi parte!

P.S.: Văd de-o vreme aceleaşi manifestări extremiste, inclusiv pe subiectul ăsta, din partea unora care vor “să vină să schimbe politica” şi pe care i-am tratat cu mănuşi până acum pentru că nu-mi place să pun perna pe faţă unor iniţiative încă nedefinite. Dar voi începe să mă ocup şi de ei – poate că-i mai bine să vârâm sub pământ asemenea iniţiative din secunda 1.